Betus32 Az önce ultrosondan çıktım bebeğin görüntüsü çok korkutucu geldi 😥çıkınca inceleyince kağıdı. İskelet gibi garip normal mi sizce 🙄
minikdmrc Valla benimkisi de öyleydi 😂 oynadıkları zaman suda görüntü kayması oluyor ondan dolayı garip çıktıkları oluyor. Kilo aldıkça daha iyi görünceklerdir diye düşünüyorum ☺️
Betus32 minikdmrc ben şimdi 20.haftada detaylı girsem yine böyle mi gözükür daha mı net oluyor detaylı
Betus32 Yagmurak5 ya işte suratı görüyorum daha net bazı kişilerin böyle değişik gibi geldi. Paylaştım fotoyu gördünüz mü
Betus32 Cansugamze_ görüntüyü gördünüz dimi korktum Bi an ya 🤭 hep böyle internette çok normal görüntüler görünce. Birde her yeri oluştu hani dedim. 18hafta oldum neredeyse 😂
Yagmurak5 Betus32 18 çok küçükmüş ya çok normal ben ilk gebeliğimde 3 kere detaylıya girmek zorunda kaldım 3unu atmayı bilsem atarım 3nunde birbiriyle zerre kadar alakası yok son resmi 35. Hafta işte o resmi kucağıma aldığımla aynıydı :)
Betus32 Yagmurak5 küçük olduğu için mi foto böyle sizce E ben şimdi detaylıya girsem o zaman 2 hafta sonra flen iyi çıkmaz sanki 😥
minikdmrc Betus32 ben henüz girmedim canım detaylıya ben ama 15 ile 18 arasında bile fark vardı yanaklar doldukça güzelleşirler🥲
ankakusu_2022 20.hafta görüntü yine böyle sıkıntı yok yani bence doğuma yakın görüntüler daha net çıkıyor