OksijenliSu Berensmoms19 Dün 6+2 de kalp atımı vardı ama bir hafta sonra daha net duymak için gideceğiz.
Meri3220 Berensmoms19 7+2de gitmiştim garanti olsun diye o zaman duyduk çok şükür kişiden kişiye değişiyor epey