123pln bana 30.haftalarda bile yukarı çıkabilir dedi, hem senin haftan daha erken yukarı çıkma olasılığı çok yüksek, çıkmasa bile dikkat ettigin sürece İnşallah hiç bir şey olmaz, sadece normal doğum yapamıyorsun, benim yukarı çıktı normalde istiyordum ama bu sefer başka sebepden sezeryan oldum, yavrun sağlıklı olduktan sonra dogum şeklinin hiç bir önemi yok.