Merhaba 26 haftalık hamileyim göbeğimin altında yukarıya doğru çatlaklar oluşmaya başlamış mor kırmızı renk gibi şuan. Hindistan cevizi yağı ile nemlendirmeye çalıştım genelde. Ama merak ediyorum bu aşamada hafifletmek için bişey yapılabilir mi görüntüsünü? Oluşumu için doktor genetik dedi nemlendirmekten başka yapabileceğin birşey yok dedi.