ecemnur bende iki göğsümun altında baskı iğne batması ikindiden beri kıvranıyorum yeni doktora gittim mide de sorun dediler hamilelikte olabilirmiş normalmiş ilaç verdi ama bu saat eczane bulamadık alamadık şimdi hala kıvranıyorum sağlık gibi nimet yok gerçekten