Kızlar ben 1 hafta 5 gün falan geriden geliyorum yani geç yumurtlamam olduğu için doktor bana eylüll 30 da doğum dedi hesaplama ya bakarsakta 38 haftayken doğuma alıcak sizce bir sorun olurmu çünkü ilk kızımı 39.5 de Sezeryan yaptm bu sefer de erken alck 38 hafta da doğum yapıp sorun yaşayan var mı acaba