@Silacinar benimde hiç sancım yoktu sabah 11 gibi gittim 1 cm açılma var dedi saat 3 gibi suyum geldi tekrar gittim açılma iki santim olmuş sancimda yavaştan başladı ben Ankara’ya gitim doğuma 2 saat yolculuk oryaa gidene kadar 4 cm olmuş hastaneye nasıl girdim saat 7 gibi arabadan iner inmez bana çok kötü sancı girdi belim tutmadı sancı çok zordu gerçekten dayanılmaz ama hep bebeğini hayal et onu alır almaz kucağına herşeyi unuyorsun