Bukett- merhaba canım , bende üç gündür aynı sıkıntıyı yaşıyordum çok fazla değil ama çamaşırımda ıslaklık hissediyordum , bebeğin suyu falan sandım çok korktum ama değilmiş , mantar enfeksiyonu olmuşum istersen sende bi doktora gözük en azından için rahat eder