34Zeynep34 Selam kızlar aranızda Çin takvimi yapıp doğru cıkan varmı çok merak ediyorum cinsiyet 7+4 bu arada
Oelrlrkmemdmd 34Zeynep34 bende baktım kız çıktı. Dün doktora gittik Kıza benziyor dedi 🤷🏻♀️ doğru olabilir
selinbirincisezen 34Zeynep34 ben bakmıştım kızdı 16.haftada kız olduğunu öğrendik 🙈 herkeste tutmayabilir bu tabi tesadüf 😅