Kızlar tahminim yumurtlama üzerinden 1 hafta geçmiş olabilir, dünden beri sol kasığım batıyor, eğilip kalkarken ağrıyor, bişey varsa da çok erken değil mi? Bu sabah adet olacak gibi ağrım vardı , geçti , şimdi kasığım ağrıyor bazen batıyor, kist fln olabilir mi? Gebelik belirtisi için erken değil mi?