İyi günler kızlar daha 12+5 haftalığız ama şimdiden doğumu düşünüyorum bu benim ikinci gebeliğim ilk kızımı özel hastanede doğurdum ama o zmn çok ucuzdu hastane şimdi çok pahalı ve normal doğum içinde özel hastaneye o kadar para vermek istemiyorum o parayla çocuğuma oda yaparım yada bir eksiğini alırım diye düşündüm şimdi benim yaşadığım şehir küçük bir yer devlet hastanesi var ama ilgi alaka pek olmadığı için burda doğurmak istemiyorum benim memleketim 2 saat uzaklıkta ve doğumu Kayseri’de yapmayı düşünüyorum şehir hastanesinde ablalarım orda doğum yaptı hastane felan iyi bende orda düşünüyorum ama oraya gittiğim zaman doğum için alırlar mı kayıt felan mı olmam gerekiyor oraya yada hastane derse orda niye doğum yapmadın buraya geldin 😂bilmiyorum beni bir Aydınlatır mısınız bu konuda memlekete doğum yapanınız oldumu acaba ?