Bkyya Annemler canbebenin bezlerinden almışlar yenidoğan 2 paket baya hevesliler her aldıklarını özenerek alıyorlar o yüzden bunu değiştirelim diyemiyorum ☺️ canbebe kullanan var mı aranızda sızdırma pişik problemi oluyor mu acaba
Bkyya Cansugamze_ tamam canım teşekkür ederim pişik falan da yapmazsa artık canbebeyle devam ederim bende