Canim hiç korkma. 6 haftalikken zaten görülmemesi çok normal. 7′den önce görülmesi düşük ihtimal. Benim 3 yaşinda kizim var onda da 7den once görülmemişti. Şu anda da ikiz gebeliğim var. 7′den önce görülmedi. 7.haftada da doktor bakmadan önce göremezsek canınızı sıkmayın haftaya da çagiracağim o zaman daha garanti olur demişti. Ama sonra bakinca ikisinin de kalp atışı duyuldu. Haftaya hem kese hem de kslp atışı görülür merak etme. Bazi doktorlar temkinli olmak acısından boş gebelik, dış gebelik ihtimallerini de söylüyorlar. Bunlar da ihtimal dahilinde bilmek lazim. Ben 5.haftada ögrendim hamileliğimi o iki haftalik süreçte insanin aklina gelmiyor değil haklisin ama sabirli olup iyi düşünmekte fayda var.