Hamilelikten önceki kıyafetlerimi pantolonlarımı eteklerimi bodylerimi çok özledim ya sizdede böylemi 2 tane hamile pantolonum var 32 haftalık olduk ömrüm sürekli onları giymekle geçiyor eskiden yüksek bel pantolon giyip üstüne aynı hizada bluz giyerdim bu yüzden bol üst kıyafetimde yok 2-3 tane anca var ama çok sıkıldım hep aynı şeyleri giymekten yanlız değilimdir inşallah 😀😀