ebrulegarci benim kese gözükmüyor du dış gebelik dendi gerçekten umursamadım pozitif düşündüm 5+5 günlüken gittim kese vardi bebek yoktu 8+4 günlüken gittim bebeğide gördüm kalp atışınıda duydum 6 haftalıken duyanda var duymaya da sakın üzülmeyin herşeyin bir zamanı vardır eminim sizde o minik güzel kalp atışı duyacaksınız 🤭🤲🏼