Merhaba arkadaşlar ben hamile kaldığımdan beri kabızlık sorunum var doktor 3 ayımda duplac önerdi işe yarıyordu son 3 aya girdim şuan midemi bulandırıyor içtiğimde kötü oluyorum, içmeyince baya kronik oluyorum 5 günde bir çıkıyorum ve çok zorlanıyorum çok zor oluyor, en erken 45dkda çıkıyorum sanki minik doğumlar yapıyorum 🥲bol su içiyorum hiç faydası yok, egzersiz elimden geldiği kadar yapıyorum olmuyor mutlaka bişey kullanmalıyım. Bu durumu yaşayan arkadaşlarıma sormak isterim. Yardımcı olun lütfen