Zeyynp
Merhaba arkadaşlar, medipol bağcılar hastanesinde tuba nadide yılmaza başladım . İlk defa gittim çok memnun kaldım. Sadece normal doğumdan yanamı yoksa sezeryandan yanamı onu öğrenmek istiyorum. Uzun süreden beri bu doktora giden doğum yapan arkadaşlar bilgi verebilir mi acaba 🙈😊