Nrnamine Merhaba arkadaşlar şuanda 6+1 haftalik hamileyim kese görünüyor ama bebek henüz görünmüyor böyle birşeyle karşılaşan var mı acaba?
bir_pasa_annesi Nrnamine yolk kesesi var mı kuzum o varsa hiç korkma bebek de oluşur hem daha küçük görünür inşallah
bayanukuslu Nrnamine canım ben 5 haftalıkken gördüm keseyi. Yolk kesesi var diye not alındı. 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Şuan 6+2yiz canım. Pazartesi gidicez duyarız inşallah 7 haffalık olcaz. Pazartesi de duyulmazsa 1 hafta sonra çağırır heralde
Archenemy_56 Nrnamine bazı bebeklerde olabiliyor belki de daha 6 haftalık yoktur geç döllenmedir benim 2.hamileliğim ikisinde de 6.haftada görünmüştü ama ilk gebeliğimde 6.haftada kalp atışını duyamamıştık 2.de 6. Haftada duyduk hakkında hayırlısı olsun cnmm
Esra2855 Nrnamine bende de öyleydi o yüzden alttan ultrasonla bakıyorlar 8 haftalık olunca bebek görünüyor bebek bazı bebekler küçük olduğu için görünmüyor ve şimdi 17 haftayiz korkmana bile gerek yok 🥰🥰