Me_Lek ben 34. Haftadayım haftada 2-3 kez oluyorum. Doktorum kilo alımından kaynaklı olduğunu söyledi. Endişelenme canım hamilelikte normalmiş basur olmamız. Bende forumdakilere sormuştum bu konuyu çooook çok önce. Bizlere de dua et. Allah kabul etsin