sevda_korkmaz92 bende şikayet ettim doktorlar hemşireler vay efendim sen bizi nasıl şikayet edersin biz ne dersek kabulleneceksin vs. Resmen dövecekler hastaları çok çalışıyorlarmış bide bizim yüzümüzden sağlık bakanlığına açıklama yapmak zorunda kalıyorlarmış keyfimden şikayet ettim sanki 😡