Sblbngl 36 haftalıgım bekarken kızım olunca İnci koyacağım derdim sonra Ecrin olarak değiştim. Ve şimdi Ecrin isimde kararsızım. 😂isimlerin hiç biri nedense içime sinmiyor. Şimdide Asel mi olsa diyorum ben nasıl karar vereceğim.
Ftmglpnr Sblbngl ya sizin içinize sinmesi çok önemli ama ecrin ve asel artık o kadar çok varki bende inci çok güzel bir isim eslemde çok güzel bunlardan tercih edebilirsiniz
Zeynep0607 Sblbngl ben aklıma hangi isim gelse soyadımızla birleştirip sesleniyorum 😁 Evde olmayan bebeği çağırıyorum Sonuçta sürekli evde ona seslenicem😁😁
hukukcuanne_06 Ben herkeste çok olan isimleri sevmiyorum ya. Her jenerasyonun popüler isimleri olur tabi benimki de 90ların popüler isimlerinden. biz çocukken sınıf hep adaşım doluydu bi sene 4 kişiydij çok iticiydi yani. O sebeple Asel, Lina falan bu isimlere aşırı uzağım🤭 5 6 tane olur ilerde sınıfta 😂 yani isim önerisinde bulunmayayım ama siz bu durumu bi düşünün derim🙂
Sblbngl hukukcuanne_06 mesela siz olsanız ne koyardınız dediğiniz doğru şuanda herkes popüler olan isimleri tercih ediyor.
hukukcuanne_06 Sblbngl benimki de aslında biraz popüler 😅 Gülce ismini düşünüyorum ama yanına bir şey eklesek mi diye düşünüyoruz. Zeynep, Eylül, Elif falan biraz kafalar karışık😇 ama kız ismi olarak Hilal, Feyza, Beyza bunları da çok seviyorum.
Ftmglpnr Sblbngl isim konusu o kadar. Zorki doğurcam nerdeyse şuan 36+3 deyim daha geçen hafta netleşti ismimiz 😂 ama netleşince üstümden yük kalktı valla erkek ismi daha zor. Ama kız ismindede seçenek çok kafa karışıyor😂 inci hem sade hem güzel hem anlamının ne olduğu net belli içinize sinenn neyse o olsun
Zeynosunannesii hukukcuanne_06 bende feyzayi çok beğeniyorum çokmu eski olur diyorum vazgeçiyorum geri
hukukcuanne_06 Sblbngl seçenekleri kağıda yazıp hangisi güzel durursa onu seçeriz cinsiyeti bi kesinleşsin minik kuşun, kız gibi duruyo dedi doktor ds 2 hafta sonra netleşince bakacağız. Zeynep Gülce olacak muhtemelen çünkü o seçeneklerden en çok Zeynep ismini seviyorum
Sblbngl Ftmglpnr ayyy evet onuda yaşadım ilk gebeliğim erkekti ve ben bulamadım en son eşime bıraktım Aras bulut koydu. Şimdide kızıma isim beğenemiyorum 😂😂
incitanem94 Sblbngl bizde ilk evlendiğimizden beri kızımız olursa inci koyacağız demiştik. Değiştirmeyi hiç düşünmedik bence çok güzel naif bi isim. Yanına da ışıl eklemeyi düşünüyoruz ışıl incimiz olacak ışıl ışıl parlasın inşallah 😇