oreyoz Kızlar bebeğim var emziriyorum basur kremi kullanılır mı kullanılırsa hangisi acısına dayanamıyorum artık
filtrekahve oreyoz Aile hekimine gidip emzirenlere uygun ilaç alabilirsin. Veriyorlar. Katı gıdalardan uzak dur, bol sıvı tüket geçer inşaAllah.
aslihaninannesi oreyoz Var tabi boşuna çekme o acıyı bende kullanıyorum ismi hemopropin eczaneden al rahat edersin
oreyoz aslihaninannesi Doğalsa çok iyi ya ilaç kullanırsam içim rahat etmez diye 2 aydır çekiyorum bu acıyı
aslihaninannesi oreyoz Bilmez miyim acısını benim kanamam da çok sık oluyodu 20 gündür kullanıyorum kanamam kaşıntım olmuyo artık