Sinem044 Kızlar merhaba hamilelik belirtilerim gitti normalde sabah hafif midem bulanır kasıklarımda ağrı oluyordu şimdi sadece göğüslerim şiş hafif ağrı var birşey olur diye korkuyorum ilk hamileliğim çok stres yapıyorum 😒
170217 Sinem044 bir. Şey olmaz canım merak etme ❤️sakin ol bende çok stresli biriyim aslında ama hep rahat olmaya ve güzel şeyleri düşünmeye çalışıyorum
Sacidenur Sinem044 benim de gitti sadece göğüs hassasiyeti var halsizlik ile ikinci hamileliğim diğerinde de belki böyleydim unuttum diye düşünüyorum olumlu düşünmek için muayeneye gideceğim yine de 8+3 benim de olumlu düşünelim
Sinem044 170217 bende öyle canım ama insan şüphe ye düşüyor birşey oldu mu diye. Senin bebişin ne kadarlık 😍
Sinem044 Sacidenur İnşaAlalh canımm insan ister istemez tedirgin oluyor ama birşey olmaz kuzucuklara İnşaAlalh 🥰