guzelkizannesi Kızlar 16. Haftama girdim aşırı acıkmaya başladım 3 saate bir acıkır oldum yaşayan varmı bu durumu yoksa sağlıksal bi durummudur
Canpolat guzelkizannesi 2 saat te bir acıkıyorum ama meyve kuruyemiş öyle yiyorum yoksa önünü alamam😀
Selnboga guzelkizannesi Aynı durumdayız biz 15 teyiz bulantı 12 gibi bitmişti zaten ama cok sık acıkmaya başladım . Bide öyle böyle değil hani açlıktan ölecekmişim gibi 😂 tansiyon filan gidiyo 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
csmaknc guzelkizannesi bende öyleyim canım öyle çok yiyorum ki çok şükür neyse tadını çıkaralım ilerde istesek de bu kadar yiyemeyeceğiz büyüdükçe mide müsade etmez 😂
Ozlm0916 guzelkizannesi yoo gayet normal benimki 3 ay istahım yoktu 3 aydan sonra birden açıldı 2 saatte bir acıkır oldum normal yani bunlar
Boniboncuk guzelkizannesi of sorma 😣18 . Haftamdayım ilk 3 ay zar zor yedım mide yanmamdan dolayı şu an belirtim yok denecek kadar az. Bi anda çok yiyorum az az sık sık yiyemiyorum. O da beni çok rahatsız ediyor. Akşamları hazımsızlık problemi yaşıyorum