Düşük tehlikesiyle gittiğim hastanede bazı testler yapıldı hiçbir sıkıntı yok sadece rubella ıgG pozitif. Doktor bir kaç test daha yaptı onlar sıkıntılı çıkarsa gebeliği sonlandırıcaz dedi. Ama bende hiçbir belirti yok ve aşılarım küçükken olmuşum ve bu hastalığı zamanında geçirmişim. Bilgisi olan varsa yazabilir mi ?