Seyma-torn1 benimde 27. Haftaya kadar çok sayılıydı bir keresinde 1 gün hiç hissetmedim korktum doktora gittim ama aslında bebiş hareket ediyormuş ama hareketleri çok sert olmadığı için sanıyoruz ki ben hissedememişim içinizi ferah tutun büyüdükçe daha çok hissetmeye başlıyorsunuz 30 dan sonra istemediğiniz kadar çok hissediyorsunuz 🌸❤️😅