Demongun11 Merhaba doğum yapmış anneler ilk gebeliğim ve şimdiye kadar hiç korse kullanmadım doktorumda korseniz sadece psikolojik bi rahatlama verdiğini zayıflamaya herhangi bi etkisi olmadığını söyledi YouTube da da baya araştırdım aynı görüşü savunuyorlar bu arada 36 haftalığım 17 kilo aldım bende göbeğimin öylece kalmasından korkuyorum doğum şeklim belli değil normal doğumda da sezeryan göbeği gibi kalıyor mu napılmalı sizce 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
AysunUgur Demongun11 aynen bende öyle okudum kuzum, hatta doğumdan hemen sonra kullanınca rahimi sıktığı için rahim sarkması dahi yaşanabilirmiş ❌ ben lohusalıktan çıkınca, eğer bebeğim de müsade ederse sabah egzersizlerine başlarım diye düşünüyorum
gamzosgamzos Demongun11 ben ilk gebeligimde 23 kilo almıştım 63 ile hamile kalıp 86 ile doguma girdim kizim 17 aylık oldugunda 49 kiloya kadar dustum spor ve diyet ile hic korse kullanmadım ve karnım dumduz sıkıydı spor sayesinde
Aysenur5 Demongun11 ben sezeryan oldum takıyorum korseyi inanılmaz dikiş yerlerim agiriyor bana da takmak akıl işi gelmedi nedense takip fayda görene de saygı duyuyorum ama ben inanılmaz acı çekiyorum
Mysaa Demongun11 sadece korseyle olmaz ki canım o yardımcı bi etken gibi düşün . Yemene içmene daha doğrusu beslenmene dikkat ediceksin bi program yapacaksın ama sütünde azalamicak kalitesi dusnmicek yani korsede günde birkaç saat kullanırsın evde yürüyüş videoları var birde plav makarna bunları kes bol su iç kiloyu verir sarkmayıda önlersin 😊
Villanelle Yaralarınız iyileştiğinde yavaştan core egzersizlerine başlayıp spor yapmalısınız. Ve karbonhidratı kısıtlamalısınız. Göbek bölgesini inceltebilecek tek şey bunlar. Korseler, çaylar, karışımlar, termal kıyafetler vs hepsi yalan
Demongun11 gamzosgamzos sporu sadece evde yapabilirim çünkü yaşadığım şehirde bebeğimi bırakabileceğim kimse yok umarım bende başarabilirim 🥰🙏🏻
BelmaAryen gamzosgamzos aynı benim kilo değerlerime benziyor 🙈 şu an 36+6 güne geldim ve 63 ile hamile kalıp şu an 84’e yaklaştım. Doğuma kadar 86’yı rahat bulurum gibi. peki doğumdan hemen sonra kaç kilo verdiniz? Doğum sonrası süreçten bahseder misiniz 🌸
Demongun11 Mysaa haklısınız ama o kadar çok korse var ki hangisi tercih edilmeli hangisi daha sağlıklı kafa karıştırıcı
Mervepera Demongun11 nedefit tayt almayı düşünüyorum canım korseyle durabilecegimide düşünmüyorum en güzeli tayt almak ama dogum öncesi mi sipariş versem sonrası mı onu bilemedim 🤣
Demongun11 Mervepera evet instagramda sürekli paylaşılan bi marka daha önce kullanmadığım için nasıl bi model tercih edilir hangisi daha kullanışlı daha karar veremedim 🤦🏻♀️
iremcannn1907 Demongun11 ben hamileliğimde 32 kilo aldım sezaryen doğum yaptım. Ve 40 gün boyunca düzenli korse kullandım. Ne kilom kaldı ne göbeğim. Benim doktorum önerdi, çok araştırdım hiç kullanma diyen de olmadı
iremcannn1907 Mysaa alttan giymeli olan bana zor geldi canım, eczaneden kendinden ayarlamalı olandan aldım ben. Kendim ayarladım ne çok sıktım canım acıdı ne de gevşek bıraktım
Mysaa iremcannn1907 he su normal kopcalı olandan diyorsunuz demi 3 kademeli olan peki ne kadar sıklıkla kullandınız faydasını gördünüz
iremcannn1907 Mysaa evet ama benim ki kopçalı değil cırtlıydı. Aynı sayılır. Ben kırkım çıkana kadar hep kullandım. Sabah taktım akşam çıkardım. Baştan çok rahatsız etti ama sonra alıştım
gamzosgamzos BelmaAryen eve geldiğimde 3.gün 75 kiloya düşmüştüm yani tam 11 kilo gitmişti 😊 daha sonra kızım 6 bucuk ay anne sütü alabildi o 6 bucuk ay hiç kafama göre diyet yapmadım 74 75 arası gittim geldim hep 7. ayda 75 ile diyete basladım o donemler spor salonları kapalıydı pandemiden dolayı evde spor yaptım birde dışarıda yuruyus kızım 17 aylık oldugunda 49 kiloya kadar dustum tabi 2 ay sonra hamile kaldım suan yine +20 ile devam ediyorum 35+0 ız 😂