Anne_bebek26 Merhabalar Biz 10 haftaya girdik bebeğinizin cinsiyetini net kaçıncı haftada öğrendiniz bizim 12 haftada 2 Li taramamız olcak sizce söylerler mi cinsiyet partisi yapacağım fakat değişme ihtimali var mı başına gelen varmı böyle bir durum 🤔
dentin Anne_bebek26 12.hafta için erken olduğunu düşünüyorum 2 doktor o haftada %80 bir ihtimal vermişti 14.haftada başka bir cinsiyete kesin dediler 💐
_momy_ Anne_bebek26 12 haftada kıza benzetti 16 da iki doktor kesin kız dedi şimdi 20 haftamdayım henüz gitmedim iki hafta sonra gidicem
Gizemozz Anne_bebek26 ben ikili tarama testinde öğrendim kızım olacağını 12+3 de bir hafta sonra sonuç çıktığında yine değişmedi sonuç 🥰 genellikle ikili tarama testinde belli oluyor ama kordondan kaynaklı yüzde veriyorlar :)
Sbusra696 Anne_bebek26 16 hafta öğrendim net öğrendik ama bebeğinizle alakalı pozisyonu çok önemli bacakları açıksa arası belli eder net
Mlkysf dentin o haftalarda kiz bebeklerin vajinasi kabarık oluyormuş o yüzden tahmin yapsalar bile kesin demiyor doktorlar anca kendini açıkça gosterrise o başka tabi bazı erkek bebeklerde ben burdayım diyor 😁
Anne_bebek26 _momy_ anlıyorum hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah teşekkür ederim yanıt İçin 😊
gizemlianne12345 Anne_bebek26 aynı haftadayız en banada 2 Li test için gel dedi ama ben 14 haftalıken düşünüyorum eşim eğer sabrederse tabikide hem az çok daha iyi beli olur cinsiyet sonucu ile tarama testi
Anne_bebek26 gizemlianne12345 bende beklemeliyim bence değişebilir diyen arkadaşım da çok hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim 🥰
gizemlianne12345 Anne_bebek26 amin amin 😁❤️ Ki daha yeni bu haftalarda cinsiyet organı oluşuyormuş yeni yeni oluştu için ne kadar geç gitmek o kadar iyi 2 testese kan ile bebek ensesine bakılıyormuş interneten okudum küçüken bakılan test ona bile gerek yok ilerki zamanda zaten 4 lü tarama testi yapılacak aynı şeylere bakılacak gibi durum en iyisi geç gidilmesi ne kadar çok gidersek o kadar bebeğe zararlı aslında kalp atışı için bebeğe ses dalgası gönderiliyormuş ve bu durumda çok bebeğin kalbi durmuş ben yeni öğrendim ve 1 ay boyunca haftada 1 gitim şuan çok pişmanım çok gitime rabim hamilelik boyunca bizim ve bebeğimizin yanında olsun doğumdada bizi bi seste kurtarsın😁😁🌹
Anne_bebek26 Hatunugur sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah rabbim teşekkür ederim yanıt İçin 😊
vesilece Partiye Ramazan engeli olacak gibi bende istiyorum yapmak.. ama 14.haftayım devletteki kız dedi özeldeki erkek dedi canım 🙈🙈