dentin Merhaba, hamilelik nasıl gidiyor? cinsiyetiniz belli oldu mu? Sizin de karnınızda arada bebek ordan oraya kayıyormuş gibi bir his oluyor mu? Belirtileriniz nasıl gidiyor , kilo almaya başladınız mı, göbeğiniz artık belli oluyor mu 💐💐
EsraBaykara dentin 14+5deyim bende. İlk gebelik, bebeği henüz hissetmiyorum. 3kg aldım şimdiye kadar. Rahat geçiyor bakalım..
Seher_bekar07 15 +3 olduk cinsiyetimizi öğrendik erkek 💙 ve daha hiç kilo almadım bazen hissediyor gibi oluyorum ama tam değil
Kubraengin Merhabalar,cinsiyetimizi henuz ogrenemedik 13 haftalik gittimizde pipi gormedim dedi doktorumuz 2.gebeligim bunu erken hissetmeye basladim arada pit pit atiyor sanki bunda iyi kilo aldim🤭 baslarda duzgun beslenedim hala tam toparlamadik nasip bakalim heycanliyim cinsiyet icin 4 yasinda oglum var gonlumde bir prenses yatiyor insallah🤲