Ozgeozgul Herkese merhaba 20. Hafta da bebeği her gün günde 2 3 kere hissediyordum 2 gündür çok çok az bi hissetme var onun dışında yok 20+5 deyim doktora gitmeli miyim ? Bu haftalarda normal mi sürekli hissetmemek ya da şiddetli hissetmemek
Sumeyyeerdem Ozgeozgul canım normal daha çok küçük çünkü bebek aslında o hareket ediyor sen karın kas yapısı sayesinde aşırı hissetmiyorsun her gün her dk hissedilmiyor
gulsuayan Ozgeozgul çok normal o haftalarda ben de öyleydim 25. hafta bitene kadar düzenli hissedemezsin yine bir gün hareketleri olur iki gün hareketsiz yani az hissedersin ama 26 dan sonra düzene girdi benimki şimdi 27+2 olduk oğlumla her gün düzenli hissediyorum çok şükür senin de öyle olur 🙏🏼
Meri3220 Ozgeozgul 28 haftadan sonra düzene girecek canım çok normal yeri gelir o gün sen hareket edersin bebek 2 gün yatar hareket etmez Bi bakarsın o gün kıpır kıpır olur. Daha dün dr sordum 29+4 sakin bir yapısı olduğu içinde olabilir dedi ki babamız çok sakinmiş bende öyle o yüzden korkma. Hiç hareket etmezse zaten Bi ultrasonla batırmaya gidersin için rahat eder
Ozgeozgul Sumeyyeerdem 19 . Haftadan beri hissedince 2 gündür de hissetmeyince telaşlandım aslında doktorda 24 ten sonra hissedersin her gün dedi de az önce birine yazmışlar o kadar hareket etmezse git ben gittim kalbi durmuş felan aşırı korktum
Ozgeozgul gulsuayan çoook teşekkür ederim ben biraz erken hissetmeye başlamıştım hem zayıf olduğum için hem hareketli bi bebek olduğu için korkutum biraz teşekkür ediyorum
gulsuayan Ozgeozgul ben de ilk 18. haftamda hissetmiştim zayıfım senin gibi tedirgin olmustum bi ara hareketlerinde azalma olmustu sen stres yapma benim gibi hareket ediyor mu edecek mi diye düşünüp stres yaptıkça aksilik daha çok durgunlaşıyorlar 😄
csmaknc gulsuayan bende erken hissettim 16.haftadan sonra ama dün geceden beri hep alta vuruyor neden öyle acaba normal mi
Ozgeozgul gulsuayan kesinlikle stresle daha da durgunlaşıyor eşşeksıpası 😂😂 aman sağlıklı olsunlarda insan korkuyor neler okuyunca burada
Gulibikkk Bende 17. Haftada hissetmeye başladım. Şuan 20+2 günlüğüz. Bazen çok sık hissediyorum bazen de çok az hissediyorum. Normaldir heralde daha çok küçük oldukları için.
gulsuayan Ozgeozgul onu hiç sorma bazen ben de çok etkileniyorum okuduklarimdan durduk yere tiktoka giriyorum arada video izlemek için hamilelikle ilgili bazi olumsuz içerikler de çok etkiliyor en iyisi biraz uzak durmak sosyal medyadan 😄🙏🏼