hemsreanne Mizgin09 https://imgyukle.com/i/Ez26Fy Banada bakabilir misiniz yukarıda kalmış mesajım ☺️
zdurum Mizgin09 biz 11+4teyiz belki tahmin edebilirsiniz https://imgyukle.com/i/Ez67rn şimdiden teşekkür ederim
Mizgin09 abdullahmerve ultrason kağıdını tutan parmaklarına kurban olurum canım kese ve nuba bakınca çıkıntı göremedim altta kız rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲❤️
Mizgin09 Demet2323 oyyy ikizler rabbim sizi korusun canım çıkıntı göremedim altta kız rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲❤️🧿
Demet2323 Mizgin09 ikisidemi kız acaba yarın ogrenicex öğrenince yazarım doktorumda kız tahmininde bulundu
Mizgin09 gamzebls_1 canım çok net değil ama ilk resimde nub aşağıda kız rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲❤️
Sevalzumra1234 Mizgin09 kanama verdi kese etrafinda o yüzden 12 haftada cok gelisimi olmadi kucuk kaldi suan 21+4 olduk hala cinsiyeti belli olmadı
Zisanince Mizgin09 Ayy böyke diyorsunuz heyecanlandırıyorsunuz beni ilk bebeğimi bu ekimde kaybettim doğdu 4,5 ay yaşadı kızdı haftaya öğrenmeye gidicem hayırlısı olsun innnnşalllah
Mizgin09 Demet2323 kızlarımda çıkıntı göremedim canım ikisininde nub düz duruyor inşallah yanılırım ❤️