Yagmurbebek Dün doğum yaptm bebeğim çok zor emiyor tutmuyor memeyi. Tutturuyorz zorla ama memem hep yara ve inanılmaz acı veriyo. Ne yapsam
Villanelle Öncelikle hayırlı olsun ve geçmiş olsun. Bir şey soracağım. Doğumdan 2, 3 hafta önce meme ucu kremlerine başlamayı öneriyorlar. Siz sürmüş müydünüz krem veya balm tarzı bir şeyler?
GkhanSevdaen Yagmurbebek tahin yağı susam yağı ama organik kesinlikle çok iyi gelir 1 . Hamileliğimde bebeği memedeki yarayı emen ve kan kusan anneden 2. Bebekte baya tecrübe oldu benim için susam yağı alın hemen organik ama 🤲Allah yardımcınız olsun.
Mihriballim Tahin alon tahinin üstünde kalan yağını sürün bol bol hem nemli kalsın bebeğinizi de emzirirken doğru pozisyonlandirin gümüş kapakta alabilirsiniz iyileşme sürecini hızlandırır hemde akan sütünüzü toplar