Caner_fadime04 Kızlar bende 2. Sezeryan olacağım 2 hafta önce 33 haftalık tım doktorum söylerken duydum da tek tek sayıyordu 33 + 2 sonra 35 diye sayıyordu o ne oluyor acaba kızlar doktorumada soramadım bide bebeğin koca kafalı dedi hiç birşey anlamadım 😔