Ayseee01 bence hiç bir şey olmaz korkmayın . Sırt üstü yattığınızda sırtımızdan geçen damarlara çok baskı oluşabilir kan akışı yavaşlayabilir ve Rahime giden kanda azalma olur ama bu öyle hemen olacak bir şey değil . Ben neredeyse doğuma kadar hep sırt üstü yattım her uyandığımda sırt üstü buluyordum kendimi