Merhaba kızlar ikinci hamileliğimi yaşıyorum meyve yediğim zaman mide gazını çıkaramıyorum geceleri aşırı rahatsiz ediyor soda içiyorum biraz geçiyor tekrar başlıyor.Başına gelenler var mı bu olayi varsa nasıl önlem aldınız veyahut neyden kaynaklanıyor