Arkadaşlar merhaba 2. Hamileliğim. İlk hamileliğinde son haftalarda olan kasık ağrıları bu sefer çok erken başladı. Kimi arkadaşım 2. Böyle oluyo diyor ama endişelenmelimiyim acaba? Oturur veya yatar pozisyondan kalkarken inanılmaz bir ağrım oluyor çok acı çekiyorum