Merve0004 ben de bi an önce doğsun istiyodum hamilelikte uyuyamıyorum ağrılardan diye şimdi bebişim 13 günlük hiç uyumuyorum hamileyken çok rahatmışım meğer. Kolik bi bebeğim oldu hiç uyumuyor, devamlı ağlıyor ben de onunla birlşkte ağlıyorum çaresizlikten, gözler hep cin maşallah😀yine de çok güzel bi duygu tabi o kadar uykusuzluğa rağmen kucağımda bile özlüyorum🥰