12373736 Merhabalar ayın 11 inde beta hcg testim 1581 çıktı doktoruma attım haftaya gel keseyi görelim dedi bende biraz dayanıyım bebeği de göriyim dedim ama dayanamıyorum sizce gitsem ufak da olsa görme ihtimalim var mı ya da ne yapayım 😞
Seymasezer 12373736 vay arkadas bende 4 haftalık TL öğrendim yarın 6. Haftama giricem 2 haftadır bekliyorum. Bence bekle bidaha bidaha gitme
Seyma0711 12373736 görürsün canım bende de 1423 çıkmıştı hcg muayene de geçen hafta gördüm diğer hafta da inş kalp atışı duyacağız rabbim sağlıklı haberler almaya nasip etsin inşallah hepimize 🙏☺️
Ozlm0916 Mhtpflz vallaha canım onu bilmiyorum kan 1669 cıktı gittik bebegide keseyide gordük zaten bebek minicik bi nokta kadardı 🥰 7 +3 ken kalp atisini dinledik
Papiiii 12373736 ben adetimin uzerinden 10 gun gecdii degerim 2450 cikdii gitdim vajinal yoldan minicik kese gorundu bebekse 7 haftada goruldu yani eger cok beklemek istemiyosan git belki kesen gorunur ama bebek sanmam 2 hafta felan beklemelisin
Mhtpflz Ozlm0916 canım evet öyle ama doktor gerçekten kötü bir durum gibi söyledi sanki sağlıksızmış gibi söyledi gebe bile demedi yani