bizde bu sorular hep eşime geliyor 😂 bana soranlarda var ama mesaj atıp soruyorlar, çok daraltmadan. Bizim sıkıntı doktor 2 hafta önden gidiyor 10 erken doğabilir dedi ve biz bu bilgiyi paylaştık ama sonra normal tarihine değişti 😤 insanlarda heyecanla bekliyor 😍