Wonderful_mom Kizlar bu benim 2.gebeligim sezaryen olacam. benim 38 haftam 27 nisana denk geliyor ramazanda dogurmak istemiyorum.. doktorumla konussam bayramdan sonraya erteleyebilir mi yani 39 haftalikken . Devlette olacam.bu arada..
HGulsah Wonderful_mom Planlı sezeryanı sancı olmasın açılma olmasın diye 38 de alıyorlar ama 1 haftadan da bisey olacağını düşünmüyorum bende olsam sen gibi bayram sonuna isterdım konuş doktorun anlayıslı ise kabul eder zaten
Wonderful_mom Anneoluyorummmm ya bana bakabilecek kimse yok ramazanda o açıdan cok zor.. ekstradan kızım da var .. cok zorlanırım yani
Wonderful_mom HGulsah yani bayram sonrasi rahat esim oruc hem hastane yollarinda baya zorlanırız refakatcim yok. İnsallah kabul eder