_Hande_ Selam arkadaşlar 3+4 de hamile olduğumu öğrendim. İlk gebeliğim değil daha önce 2 düşük yaptım. Belirtilerim devam ediyor ama insan düşünmeden yapamıyor.
Nur5734 _Hande_ bende 5+5 gebeyim benimde düşük riskim varmış ilk gebelegim bende çok korkuyorum Allahım inşallah yavrularimizi bize bağışlar
Nur5734 Minnakyavrum bilmiyorum doktor herseyi söyledi bana kesenden uzak miyomun var dedi karnında sıvı var dedi düşük riskin var dedi bende napcagimi şaşırdım yarın kan verip tekrar gidecem bakalım ne olacak
_Hande_ Nur5734 Benim kasiklarima kramp giriyor ve goguslerim çok hassas. Progestron vermedi mi doktorunuz?
_Hande_ Nur5734 Ben de endometrioze var 01.11.2021 de laparoskopi ameliyatı oldum 3 ay sonra hamile kaldım.
Nur5734 _Hande_ çok geçmiş olsun bende epilepsi başlangıcı var çok şükür Allahım nasip etti ama şimdide böyle bi sorun cıktı gercekten yoruldum hap içe içe
_Hande_ Nur5734 Allah yardımcınız olsun. Sağlıklı sıhhatli bebeklerimize kavuşalım da gerisi hallolur Allahın izni ile.