cigdem4154 ikisi de. İlk bebekse ana kucağına çok gerek yok gibi, zaten kucaktan inmiyor. Ben ana kucağını ikincide aldım. Çünkü ilkiyle de ilgilenmem gerekecek o zamanlar ana kucağında güvende olur diye aldım. Oyun halısını da kızımda almıştım onu kullanmaya devam edeceğim.