Kadın doğumlar çoğu yerde çalışıyor sanırım. Benim de dün randevum vardı. Doktor yoktu ama asistanları muayeneleri yaptı. Bir tane doktor vardı acil ve önemli durumlar için. Randevu iptal olmadıysa aktif görünüyorsa bakıyorlar. Servis bölümü de çalışıyordu. Sizin doktorunuz çağırdıysa oradadır muhtemelen. O yoksa da başka bir doktor mutlaka vardır