Esrasena şuan hastaneden yazıyorum sezeryan olacağım 21 marta doktorum çağırmıştı gel tahliller için diye yerinde bakıyor bende tahlilleri bitirdikten sonra nts çektirip sonuç gösterip eve gidicem.
Ama diğer bölüm. Doktorları acil vaka harici bakmıyor. Hastanede sabahtan beri tartışma sesleri var grev yüzünden