Seyma17 bana 37de çatı muayenesi yapıldı, ama yapılmasa da sıkıntı değil, zaten bebeğin gidişatı doğumu belirliyor aslında en doğrusu da o. 39+6 günüz biz bebiko gelmedi kendisi, yarın suni sancıyla doğum var. olmasa da sezeryan ☺️ Allah hayırlı doğumlar nasip etsin bebişlerimizi sağlıkla sıhatle kucağımıza alalım inşallah ❤️