Wonderful_mom bende 32+3 üm 20 haftadan 30 haftaya kadar mantarla uğraştım çamaşır kaynarda yıkadım ütüledim nioli yağı kullandım 12 li fitil kullandım bana mısın demedi doktor benide muayene etmedi en son başka bi doktor şikayetime göre tek bi fitil yazdı bana ismi zalain bi seferde kurtardı beni mantardan şikayetlerim de o bölgemde yanma kaşıntı şişlik yeşil süt kesiği akıntıydı,ama gebelikte yine tekrarlıyormuş korkuyorum bi daha başıma gelirse diye doktora gidersen sor uygun gorurse yazar belki bu fitilden sanada iyi gelebilir ama doktora sormadan alma sakın