Aaysegul_ Arkadaşlar bu cumartesi.35 hafta olacağım doktor nst baktı ve bu ilacı verdi bilgisi olan var mıdır magnezyummus kullanan var mi
elizsmama Aaysegul_ ben hamileliğim boyunca kullandım. 16. haftada başladım. 34. hafta bıraktım. bana çok iyi geldi sırt ağrımı kramplarımı çok azalttı.
Mesaa Aaysegul_ bende kullanıyorum canım doktor 25. Haftamda verdi bacaklarımda kasılmalarım ağrılarım olduğu için