elizsmama Sadece bel ağrım kasık ağrım oluyor hafif başka bir belirtim yok. 41.haftaya kadar bekleyelim sonra yatış veririz dedi doktorum. Yarın 40+0 olucam randevum var bakalım sağlıkla ilgili bir sıkıntı yoksa bebeğin durumu,suyunun durumu iyiyse beklerim 😊 size ne zaman yatış verilecek ?