Kızlar son günlerde olan bir durum var sormak istedim. Kasıklarım kırılmış gibi ağrıyor hareket ettirdikce . Oturunca yatınca ilk hareket ettirmesi bile çok zor oluyo sanki günlerce hareket ettirmemis gibi tutulmuş oluyo 5 dakka hareket etmesem . Bebek ağırlaştı o yüzden mi acaba çok felaket tarifi olmayan bir ağrı