minik22 zamloss123 tatlı bir şeyler yeyip sol tarafına yatıp konuş onla çok hareket etmeden yat öyle yarım saat içinde 3 hareket hissetmen lazım dedi doktor telaş yapma bi dene bakalım
1canibrahim Canım bende çok bilmem 23 haftalığım daha yeni hissediyorum ama genelde derler bol su için çikolata yeneyi dene sonra bi bak. Eğer olmazsa doktora git. Korkma 😘
Gzmnrayd zamloss123 solunuza yatin surekli 23.hafta zaten kımıldamaya yeni basladigi haftalar uyuyodur buyuk ihtimalle .Saglk ocagnda kalp atisini dinleyebilirsnz
Deletedmom_6 zamloss123 sen doktora git bacım geçen benimde başıma geldi öldüm öldüm dirildim git gör rahatla
Deletedmom_6 zamloss123 gitmedim ben hareket etmişti ama herşeyi yaptım tam hastaneye gidiyordum o zaman hareket etti çikolata yedim sola yattım herşeyi yaptım tık yoktu